EN  |     HE

קורפורט רסורסס גרופ (ישראל) בע"מ ממליצה! Trappers Rendezvous/Williams/Arizona

בימי משבר הקורונה של חודש מאי 2020, הכתבה הבאה נראית קצת הזויה אך בכוונתנו לסייע לזוג אמריקנים חביבים שבוודאי נקלעו גם הם לצרה לא קטנה בעקבות משרד הקורונה העולמי, ובעיקר ליצור אצל הקוראים קצת אוירה אופטימית יותר עם תקווה לחזרה בקרוב לטיולי נופים וטבע...

קורפורט רסורסס גרופ (ישראל) בע"מ איננה חברת נסיעות ותיירות כמובן, אך סוג עבודתנו כרוך בנסיעות וחשיפה והכרות עם מדינות, תרבויות ואנשים שונים ולפעמים גם משונים...

במהלך חודש דצמבר 2019 הזדמן לנו להגיע במסגרת מסעותינו בעולם לעיירה (Williams (1881 במדינת אריזונה בארה"ב.

עיירה קטנה זאת משמשת כשער לאזור ה– Grand Canyon המדהים ביופיו. גובהה מעל 2,000 מטר והיא שוכנת בארץ האורנים של מדינת אריזונה. כאן מתחילה הרכבת המיוחדת הנוסעת במסלול הררי לגרנד קניון. דרך 66 ההיסטורית גם היא עוברת בעיירה וויליאמס. האזור משופע במקומות נופש ציוריים בדרך המובילה לשערי הגרנד קניון המפורסם. האזור עשיר בפעילויות חוץ (כמובן עם קשר הדוק לעונות השנה) ונוסעים חובבי פעילות יתקשו לבחור בין שפע הפעילויות מדייג ומסעות בהרים לקמפינג או רכיבה על סוסים.  האזור מצטיין גם בשפע של חיות בר החוצות מדי פעם את הכבישים והשבילים. לאורך כל המסלולים ימצאו המטיילים מקומות נופש ודיור מאירי פנים, לודג'ים אופייניים ואת מלון הרכבת של הגרנד קניון ששופץ לאחרונה. מסעדות הדרכים מציעות אוכל עשיר עם מבחר ממטעמי המטבח המקסיקני, האיטלקי והאמריקני.

Williams/AZ

אבל אנו רוצים להתמקד ב- Matthieu and Emily זוג צעיר, חביב ומכניס אורחים בצורה לא רגילה שלקחו לידיהם במהלך 2019 את ניהול מלון הבקתות Trappers Rendezvous.

הגענו לשטח מלון הבקתות בערב קר ביותר, כאשר השטח מכוסה בערמות שלג שסירבו להעלם בשל הטמפרטורה הנמוכה והתייצבנו בבקתה המשמשת למגורי מנהלי המלון ומעין חדר אוכל. כאן עדיין פגשנו גם את Wade  , מנהלו היוצא של המלון, דמות מן הסרטים. חילופי כמה מילים עם השלושה גילו אצל מתייה אנגלית במבטא שאיננו בדיוק מערבי דרומי והשאלה הנוספת נשאלה על ידינו כבר בשפה שלדעתנו הייתה בשפתו המקורית – הצרפתית...לא ממש הבנו מה לנציג התרבות הצרפתית הכל כך שונה דווקא במקום זה מכל המקומות בעולם...

מסתבר שמדובר בזוג טיילים נמרץ (לא ממש אופייני לנערה אמריקנית בשנות העשרים שלה), כל אחד ואחת מהם נסעו ברחבי תבל עד שנפלו זה לזרועות זאת אי שם באוסטרליה. מתייה הגיע בעקבות האהבה לארה"ב, הזוג נישא וחיפש לו עיסוק ייחודי אותו מצא ב"חוות הבקתות" המיוחדות שלהן.

מסתבר שמדובר בשטח די נרחב המכיל 6 בקתות בנוסח "המערב הפרוע", 6 בקתות עץ, כל אחת שונה קצת בסגנונה ובדקורציה הפנימית שלה תוך שמירת סגנון המערב של פעם....הבקתות רחבות ידיים וב"גודל אמריקני", קרי, שפע מקום לזוג וגם משפחה עם שני ילדים תוכל להסתדר שם בנוחות רבה מבלי לדרוך אחד על השני...

מיותר לציין שכל בקתה מצוידת היטב כמקובל במלון בדרוג גבוה מאוד כאשר השוני הוא כמובן בהיות כל הבקתה

בנויה מעץ ומרוהטת בסגנון שונה.

לאחר קבלת כיבוד קל בעיקר כדי לחמם את גופנו הקפוא, הובלנו ע"י השלישיה מאירת העיניים לבקתה "שלנו" עם קבלת הסבר מלא על מה יש בתוכה ואם יש צורך להפעיל מכשיר זה או אחר. משום מה העיירה הצטיירה בעינינו כ"חור" שכוח אל אך מיד קיבלנו גם הסבר על האפשרויות העומדות בפנינו בשעת ערב לא מוקדמת זאת וכשבועיים לפני חג המולד. נכון, זה לא בדיוק ניו יורק אבל אחרי כמה דקות נסיעה מצאנו עצמנו בלב העיירה, מוארת כולה בתאורה חגיגית במיוחד לרגל חג המולד המתקרב ואחרי כמה דקות נסיעה, מצאנו עצמנו גם נעצרים מול... מכונית השריף המקומי, מהבהבת בכחול ואדום... מסתבר מרוב הסתכלות ימינה ושמאלה לא ראינו שאנו בניגוד לתנועה (הלא ממש סואנת...). באדיבות רבה לזוג התיירים, התנועה עצרה ואפשרה לנו לשוב מיד למסלולנו וזאת כמובן בלי שום נזיפה... מסתבר שגם עיירה כזאת מכילה בתוכה שפע של מסעדות וברים בסגנונות ובטעמים שונים ובהחלט העברנו שם ערב נעים וטעים.

את הבוקר התחלנו בבקתה הראשית בה מצוי חדר האוכל הכפרי. תוך דקות הוגשה לשולחננו ארוחת בוקר חגיגית וריחנית ושוב בגודל אמריקני שמספיקה בהחלט לשני זוגות ולא לזוג אחד. אמילי ומתייה רצו הלוך ושוב למטבח והופיעו כל פעם עם מאכל אופייני אחר, הכל טרי וחם ישר ממטבחם.

לקראת סיום הארוחה קיבלנו הדרכה תיירותית מלאה ומפורטת. קיבלנו בשמחה את הצעתם ואת בניית שאר מסלול היום שלנו ובצער רב, נפרדנו בנשיקות ובחיבוקים (אז עוד היה מותר...) מהזוג המקסים ויצאנו לדרכנו לגרנד קניון לראותו גם תחת מעטה שלג עבה.

היה שווה כל רגע ומומלץ בחום ברגע ששערי תבל יפתחו מחדש!